10. Rocznica Hublota W Ramach „all Black” Ideas China Tour W Pekinie Kaihang

6 września 2016 r. Hublot, wiodąca szwajcarska marka zegarmistrzowska, znajduje się w sklepie Oriental Xintiandi w Wangfujing, a także jest pierwszym sklepem Hublot w Pekinie, o czym świadczy jego działalność od 2010 r. Rozwój Hublota przez całą drogę. W tym roku po renowacji sklep Hublot Xintiandi Hublot został ponownie otwarty, a jednocześnie odbyła się 10. rocznica trasy koncertowej Hublot „All Black” w Chinach.

   Ricardo Guadalupe, dyrektor generalny Hublot Global, dyrektor generalny Hublot Greater China LoicBiver, ambasador marki Hublot, międzynarodowa gwiazda pianisty Lang Lang i Pekin Pan Jiang Lingfeng, dyrektor generalny Oriental Plaza Co., Ltd., jako gość honorowy, przeciął wstążkę do sklepu specjalistycznego. W tym samym czasie rozpoczęła się 10. rocznica trasy koncertowej Hublot „All Black” w Chinach z tą chwałą. Całkowicie czarne zegarki Hublota – seria Big Bang, klasyczna seria fusion i inne klasyczne interpretacje – niewidoczne widoczne „Filozofia dialektyczna”, dzielenie się dziesięcioletnią koncepcją „całkowicie czarnej” z kolekcjonerami zegarków i wysokiej klasy konsumentami oraz oferowanie nowoczesnej i stylowej uczty „całkowicie czarnej”.

   Ricardo Guadalupe powiedział: „Sklep Xintiandi Oriental Beijing w Hublocie był świadkiem niezwykłego przełomu i cudu sprzedaży na rynku w Pekinie. Teraz, po ponownym otwarciu sklepu, będziemy kontynuować Indywidualny i awangardowy styl mody przyciąga rzesze modowych miłośników zegarków i luksusowego stylu życia. Dziesiąta rocznica wystawy koncepcji „całkowicie czarnej”, która prezentuje nasze „czarne” zegarki za dziesięć lat Ewolucja koncepcji od kwestionowania do wysoce poszukiwanych po raz kolejny podkreśla wyjątkowe przywiązanie Hublota do „stania się pierwszym, wyjątkowym i innym”.

   Lang Lang podzielił się na miejscu: „Uwielbiam silne przekonanie i podekscytowanie Hublota. Jednocześnie doceniam nieustające dążenie Hublota do artystycznej fuzji. ​​Czas i muzyka są niematerialne, ale namacalne. , Podobnie jak filozoficzna teoria „niewidzialnej widoczności” zawarta w „pełnym czarnym” zegarku koncepcyjnym, i właśnie ta wyjątkowa esencja kulturowa sprawia, że ​​Hublot prezentuje wyjątkowy urok artystyczny ”.

   Od kiedy Hublot po raz pierwszy wprowadził w pełni czarny zegarek Big Bang w 2006 roku, pojawiła się koncepcja „całkowicie czarna” i awangardowa filozofia „niewidzialne i widoczne”. Dzięki „niewidzialnemu” całkowicie czarnemu wyglądowi wyraźnie widoczna jest „widoczna” struktura czasomierza i delikatny ruch. Dialektyczna filozoficzna relacja i koncepcja projektowania wywołały wówczas poruszenie i debatę w branży zegarmistrzowskiej. Opowiadając upływ czasu w formie „niewidzialnego”, całkowicie czarny zegarek należy również do klasycznych zegarków. Sukces tej koncepcji sprawił, że Hublot stał się liderem trendów estetycznych w dwóch obszarach zegarka i mody w ciągu dziesięciu lat.

   Pierwszy przystanek 10-lecia trasy Hublota „All Black” został oficjalnie otwarty w podziemnym atrium Dongfang Xintiandi w Pekinie. Od 6 września do 12 września 2016 r. Siedmiodniowa wystawa pokazała publiczności ponad dziesięć całkowicie czarnych zegarków koncepcyjnych Hublot. Jednocześnie Hublot nigdy nie zaprzestał wszechstronnej transgranicznej integracji i współpracy, interpretując awangardową filozofię i doskonałe umiejętności zegarmistrzowskie. Hublot sukcesywnie stał się najbardziej znanym na świecie producentem samochodów wyścigowych i sportowych wraz z Ferrari. Strategiczni partnerzy i światowa kultura winiarska z pogranicza świata Wraz z Johnnym Walkerem, najbardziej prestiżową marką szkockiej whisky na świecie, w tym roku współpracowali również z Berluti, stuletnią rodziną obuwia w Paryżu, aby wykonać sztukę łączenia w wysokiej jakości stylu życia. . Na wystawie pojawił się również fajny, całkowicie czarny samochód sportowy Ferrari, mocna czarna marka Johnnie Walker i wyróżniające się klasyczne czarne buty Berluti, dodając więcej atrakcji do wystawy serii Hublot „All Black”.

Podsumowanie: Od 6 września arcydzieła Hublota dotyczące zegarków koncepcyjnych „All Black” będą prezentowane jeden po drugim, a kolejne wystawy będą odbywać się w Szanghaju i Chengdu. Całkowicie czarna koncepcja i jej ukryta filozofia „niewidzialnej widoczności” będą nadal dziedziczyć klasykę i łączyć przyszłość, zdobywać chwałę na szerszej scenie światowej i pozwolić, aby czas razem świadczył! Zainteresowani kuzyni z Pekinu mogą odwiedzić atrium Xintiandi w Pekinie i obejrzeć wystawę w najbliższej przyszłości.